0728 820 819
Comanda telefonic
produsele calivita

Recomanda

Recomanda unui prieten

*
*
*
*

Strong Bones Plus Vitamina D

Strong Bones Plus Vitamina D
64.90 lei
(include TVA)
Cod: CV0149
Disponiblitate: in stoc
Cantitate: 100 capsule
Cumpara
Comanda telefonica: 0728 820 819

capsula contine:

calciu (carbonat, citrat) 250 mg, magneziu (oxid, citrat, gluconat) 125 mg, vitamina D 100 UI

 

Mod de administrare: 1-4 capsule pe zi in functie de varsta sau conform indicatiilor medicului


Descriere:

Calciul - este mineralul cel mai bine reprezentat,in corpul omenesc gasindu-se o cantitate de 1-1,5kg; aproape intreaga cantitate este fixata in oase iar restul este distribuit in tesuturi si lichidele biologice ale corpului; in sange concentratia este de 9-11mg %

Importanta:

♣ Este o substanta minerala care impreunsa cu fosforul este responsabila de rezistenta si sanatatea oaselor si dintilor (raportul optim trebuie sa fie de 2/1); deasemeni calciul nu poate fi absorbit decat in prezenta unei cantitati optime de vitamina D
Impreuna cu magneziul este responsabil de buna functionalitate a aparatului cardio-vascular, sistemului nervos si muscular
♣ Favorizeaza absorbtia si metabolismul fierului
Stabilizeaza membranele celulare si micsoreaza amploarea fenomenelor alergice
♣ Impiedica trecerea lichidului plasmatic in special extracelular si limiteaza fenomenele inflamatorii
Ajuta la procesele de coagulare
♣ Stimuleaza echipamentul enzimatic al organismului
Asigura echilibrul Ph-ului sanguin 7,3-7,35 care trebuie sa fie intotdeauna alcalin pentru a retine oxigenul; daca Ph-ul devine acid se produce demineralizare, imbatranirea tesuturilor si aparitia bolilor degenerative, de inima, diabet, artrita, osteoporoza, etc.
♣ Aportul de calciu trebuie suplimentat in perioada de crestere, in timpul sarciniisi alaptarii, in tulburari de menopauza, in situatii de stres, dupa abuz de medicamete (diuretice, cortizonice, prednison, anticonceptionale), boli cronice de rinichi si de ficat, diabet, hipertiroidie, poliartrita reumatoida, boli de sange (anemii, leucemii), ce pot perturba echilibrul calciului in organism

Carenta de calciu poate sa apara datorita unei alimentatii deficitare in calciu sau excesul de proteine poate determina un continut crescut in fosfor ce genereaza o eliminare crescuta a calciului din organism (excesul de carne si chiar lapte, face ca organismul sa piarda mai mult calciu decat castiga! excesul de sare duce la pierderea potasiului si implicit a calciului din organism!) datorita unei absorbtii deficitare la nivelul aparatului digestiv, printr-o asimilare necorespunzatoare sau deficit de vitamina D, fie datorita unor boli sistemice (hepatice, renale , pancreatice) sau deficienta a glandelor parotide ce mentin calciul in limite fiziologice

Deficitul de calciu in organism (hipocalcemia) poate sa determine insomnie, irascibilitate, palpitatii, contractii musculare spontane la diverse grupe de muschi (ai fetei, maini, picioare), carii dentare, dificultati la inghitire (senzatia de bol in gat), senzatie de sufocare nemotivata, furnicaturi, unghii subtiri, friabile, piele aspra si uscata, carcei, intepaturi in extremitati, colici abdominale (chiar violente), transpiratii inexplicabile, stari depresive, melancolie, tulburari de concentrare, dereglari ale ciclului menstrual, tulburari de dina,mica sexuala mergand pana la tetanie (contracturi generalizate ce cuprind grupe musculare importante), rahitismul, malformatii osoase la copii si osteoporoza, "boala oaselor fragile" la adulti, manifestata prin decalcifieri osoase si cresterea riscului producerii fracturilor (substanta osoasa densa este descompusa treptat fara a se mai forma la loc).

Surse naturale de calciu: laptele si produsele lactate, galbenusul de ou, sardinele, semintele uleioase (alune, nuci, seminte de floarea soarelui), fasolea verde si uscata, mazarea, conopida, telina, varza, merele, strugurii, perele, mierea de albine, polenul propolisul, etc

Indicatii: spasmofilie, pentru prevenirea si tratamentul rahitismului, osteomalacie, osteoporoza, sarcina si alaptarea, esential in perioada de crestere la copii, in timpul practicarii sportului sau eforturilor fizice constante, reactii alergice, tulburari nervoase, (iritabilitate, nervozitate, tulburari de concentrare), tulburari de menopauza

Doza zilnica recomandata: pentru un adult sanatos, este de 800-1200mg /zi ; vitamina D (sintetizata in organism sub actiunea razelor de soare), vitaminele A,C, fosforul si magneziul intensifica absorbtia intestinala a calciului

 

Necesarul zilnic de calciu

Varsta  calciu (mg/zi)
bebelusi 0-1 an  400-600 mg
copii 1-3 ani  500-700 mg
copii 4-8 ani  800-900 mg
adolescenti si tineri 9-20 de ani  1200 mg
20-50 ani  1000 mg
femei insarcinate si mame care alapteaza  1200-1500 mg
femei la menopauza  1200 mg



Precautii: Nu se recomanda un aport de calciu mai mare de 2000 mg/ zi deoarece pot aparea constipatie, dureri musculare, scaderea ritmului cardiac, iar pe timp indelungat poate cauza litiaza ( calculoza ) renala, biliara

Bebelusii si in special cei alimentati la san (in special pana la 6 luni) nu au nevoie de suplimente de calciu, doar daca apar manifestarile hipocalcemiei; este bine sa expuneti micutul la razele soarelui pentru a stimula sinteza vitaminei D de catre organism, cea care ajuta absorbtia calciului si sustine metabolismul acestruia in organism

Atentie! Cantitati crescute de grasimi, acid oxalic (din ciocolata, spanac, patrunjel) precum si acid fitic din cereale pot impiedica absorbtia calciului in organism. Bauturile racoritoare nealcoolizate din cauza continutului ridicat in fosfor pot determina consumarea calciului in organism

Magneziul- continutul total care se gaseste in corpul uman este de aproximativ 25 g, 50% din acesta fiind repartizat in oase, 20% in muschi iar restul se gaseste in inima, ficat, tub digestiv, rinichi si plasma

Importanta:

♣ Participa la peste 300 de procese biochimice in organism
Asigura buna functionare a sistemului neuro-muscular , al inimii si reglarea tensiunii arteriale cu pastrarea ei in limite normale
♣ Regleaza secretia de insulina, controland astfel nivelul glicemiei in sange, transforma zaharurilein energie
Participa la metabolismul glucidelor, lipidelor, acizilor nucleici si proteinelor, necesar pentru asimilarea calciului
♣ Are actiune calmanta cand este utilizat in combinatie cu calciul ; magneziul ionic este sinergic cu calciul ionic, in inducerea contractiei musculaturii striate si miocardice si are rol antispastic, relaxant pe musculatura neteda; raportul calciu/ magneziu trebuie sa fie de 2/1.
Controleaza nivelul colesterolului, reducand riscul infarctului de miocard si aterosclerozei generalizate
♣ Incetineste procesele de imbatranire
Imbunatateste randamentul intelectual, combate stresul si starile depresive
♣ Impiedica formarea calculilor biliari si renali cu continut de calciu si calcifierea vaselor de sange
Favorizeaza procesele digestive
♣ Impreuna cu potasiul reduce riscul producerii tulburarilor ritmului cardiac
Regleaza temperatura corpului
♣ Participa la sinteza serotoninei (numit si hormonul fericirii), un neurotransmitator care favorizeaza buna dispozitie
Este necesar pentru producerea acidului hialuronic, un component de baza al tesuturilor conjunctive (articulatii, piele)
♣ Impreuna cu zincul realizeaza un mediu hormonal propice dezvoltarii masei musculare si scaderii stratului de grasime
Stimuleaza secretia hormonului de crestere asigurand o dezvoltare armonioasa in perioada de crestere
♣ Are rol in functionarea enzimelor care contribuie la furnizarea energiei pentru organism

Aportul de magneziu trebuie sporit in cazul gravidelor, mamelor care alapteaza, femeilor care consuma anticonceptionale, hormoni estrogeni, in conditii de stres (stresul fiind un mare consumator de magneziu); in alcoolism; persoanele cu hiperaciditate pot consuma magneziu pe stomacul gol deoarece acesta se leaga de acizii in exces

Carenta de magneziu se manifesta prin crampe musculare, palpitatii, colici abdominale, HTA, aritmii cardiace, stari de anxietate, hiperemotivitate, spasme laringiene, alergii, constipatie, diskinezii biliare, la batrani poate determina tremuraturi, astenie, tulburari de mers, insomnie, artralgii, artroze, guta, etc

Surse naturale de magneziu: legumele verzi germenii de grau, fructe oleaginoase (migdale, nuci, alune), mierea de albine, piersici, smochine, curmale, lamai, grepfrut, orez brun, soia, ovaz, porumb, cartofi copti, varza, brocoli, sfecla rosie, vinete, sparanghel , banane, caise, mere, etc

Doza zilnica recomandata: pentru un adult sanatos este de 150-400 mg dar poate creste in diferite circumstante agravante stari patologice sau carente. Nu se recomanda un aport de 1000 mg de magneziu pe zi , timp indelungat. Are o buna actiune in asociere cu vitamina A, calciu si fosfor.

Indicatii: pentru prevenirea imbatranirii tesuturilor, prevenirea cancerului, in alcoolism, stari confuzionale, afectiuni neuro-psihiatrice, crize epileptice, convulsii, spasme, contracturi, tremuraturi, astenie, afectiuni hepato-biliare, constipatie, diabet, boli cardio-vasculare, infarct miocardic, ateroscleroza, hipercolesterolemie, scleroza multipla, surditate, acufene (zgomote in urechi), Sindrom Meniere, artrite, reumatism articular. Cercetari recente au scos la iveala rolul magneziului in prevenirea flebitelor postoperatorii, spasmofilie, copii cu enurezis sau in cazurile de incontinenta urinara (creste rezistenta sfincterelor)

Precautie: Magneziul este un antagonist al calciului, astfel ca un surplus de calciu determina o eliminare accentuata de magneziu prin urina, de aceea este indicat sa se administreze impreuna

Atentie!   Bolnavii cu afectiuni cardiace care utilizeaza medicamente cu continut ridicat de magneziu trebuie sa consulte medicul curant inainte de a incepe administrarea oricarui preparat cu magneziu

Vitamina D este compusa din doua provitamine : ergosteronul (din acesta se obtine vitamina D2 farmaceutica= ergocalciferolul) si 7-dihidrocolesterolul transformat in vitamina D3 (colecalciferolul)

Importanta:
♣ Asigura absorbtia si transportul calciului din intestine in zonele corpului unde este nevoie pentru a sprijini cresterea oaselor copilului sau remineralizarea sistemului osos al adultului, reabsorbtia fosforului in rinichi
Regularizeaza ritmul cardiac
♣ Intareste sistemul imunitar

Aportul, ratia zilnica pentru femeile insarcinate sau cele care alapteaza trebuie marita la 20 mg; creste in cazul femeilor de peste 50 de ani, persoanele care lucreaza mult in schimbul de noapte, sau care locuiesc in orasele poluate, necesita suplimente cu vitamina D.

Carenta de vitamina D apare mai ales toamna si iarna si duce la scaderea asimilarii si utilizarii calciului, la aparitia semnelor tipice de rahitism,modificarea conformatiei oaselor, cu demineralizare, transpiratii, lipsa sau micsorarea fortei musculare, tulburari digestive, copii sunt obositi si prezinta rezistenta scazuta la infectii Deficitul de vitamina D poate duce la decalcifierea oaselor si implicit la boli precum osteoporoza, osteomalacia, scaderea tonusului muscular, rahitism la copii, intarzierea inchiderii fontanelei, curbarea vizibila a oaselor, intarzierea aparitiei dentitiei, irascibilitate, agitatie, tulburari de somn; persoanele varstnice la cea mai mica lovitura sau cazatura pot suferi fracturi osoase grave, deoarece capacitatea lor de a produce vitamina D este foarte scazuta ; pot sa prezinte lipsa fortei musculare, stari depresive, inflamatia articulatiilor, etc
Persoanele cu un procent redus de vitamina D in sange asimileaza mai rapid plumbul, care este o substanta toxica absorbita la nivelul mucoasei intestinale
Cercetatori britanici au ajuns la concluzia ca exista o legatura intre deficitul de vitamina D si boli mentale precum autismul aparut la copii si boala Alzheimer produsa la batrani, dar si scleroza in placi, sindromul Mennier

Surse naturale : pestele gras: hering, sardine, somon, untura de peste (morun, ton, calcan), galbenus de ou, lactate nedegresate , plante precum rozmarinul, cimbrul, mararul, maghiranul Spre deosebire de celelalte vitamine, vitamina D este produsa in organism, in epiderma iar procesul de sinteza al vitaminei D este declansat de razele ultraviolete, fiind apoi imediat absorbita in sange .Un litru de lapte pe zi poate sa acopere necesarul unei zile

Indicatii: in perioada de crestere si dezvoltare la copii pentru a asigura un metabolism sanatos al calciului, pentru prevenirea rahitismului la copii si osteoporozei la batrani, stimularea sistemului imunitar, prevenirea cancerului
 
Doza zinica recomandata: 10-20 micrograme sau 800UI, dar iarna expertii recomanda cresterea la 1000UI sau chiar 2000UI la persoanele varstnice, celor care se expun putin la razele soarelui sau sufera de boli datorate lipsei de calciu
Sugarilor li se administreaza vitamina D zilnic din a doua saptamana de viata, doza zilnica recomandata fiind de 500UI /zi, iar celor nascuti premature este de 1000 UI/zi

Precautii: consumul excesiv de vitamina D (peste 250 mg/zi ) pentru perioade lungi de timp, pot provoca intoxicatii : cantitati mari de calciu depozitate in rinichi, plamani, vasele sanguine, ficat si care pot declansa voma, constipatie, anorexie, oboseala, etc

Atentie!
Rezervele de vitamina D se pot face intr-un mod simplu in timpul verii prin expunere la soare .10 miute de baie de soare zilnic va poate feri de boli cardio-vasculare, osteoporoza, sau alte boli osoase, dar si boli de cancer Studii ale cercetatorilor americani arata ca expunerea zilnic la soare chiar si numai pe membre si fata reduce riscul inbolnavirilor de cancer de san si colorectal


Compozitie:

Compozitia/ capsula:

calciu (carbonat, citrat) 250 mg, magneziu (oxid, citrat, gluconat) 125 mg, vitamina D 100 UI

Afectiuni in care este recomandat:

Cos cumparaturi

  • Cosul este gol.
Comenzi telefonice
0728 820 819
Terapii alternative

Produse aflate la promotie

Cele mai vandute produse

Pretul produselor include TVA

Acest site este deţinut, administrat şi menţinut de dr. Rodica Diana Predoias, Distribuitor independent al produselor CaliVita® International.
Distribuitorul independent menţionat mai înainte este singurul responsabil de conţinutul acestui site, iar Reţeaua CaliVita® International şi entităţile sale operatoare nu au
nicio responsabilitate cu privire la acest site.